- Tylko online
Marketing Początkującego Przedsiębiorcy
E-book dla każdego, kto chce rozpocząć własny biznes lub chce usprawnić swoje działania, aby osiągać zyski.
Polityka bezpieczeństwa
Polityka dostaw
Książka „Marketing początkującego przedsiębiorcy” to pierwszy na rynku przewodnik, który obejmuje kompletne działania marketingowe. Na ponad 200 stronach jest ujęta praktyczna wiedza z zakresu biznesu. Jako jedna z niewielu publikacji na rynku zawiera cały proces prowadzenia firmy. Jest przewodnikiem dla osób rozpoczynających i planujących prowadzenie działalności gospodarczej oraz dla handlowców poszukujących klientów, mających problem przekonaniem odbiorców do zakupu, zamykaniem sprzedaży, a przez to tracących wiarę w siebie. W książce znajdą praktyczne wskazówki: osoby zamierzające uruchomić swój biznes, będące na początku swojej pracy na własny rachunek oraz te, które straciły motywacje do dalszych działań, bo firma nie przynosi oczekiwanych dochodów. „Marketing początkującego przedsiębiorcy” pozwala uniknąć błędów w prowadzeniu firmy, dlatego, że pokazuje wszystkie działania, jakie powinien podjąć każdy nowy przedsiębiorca.
Ze względu na to, że została napisana prostym językiem jest zrozumiała dla każdego Czytelnika bez względu na jego wiek i wykształcenie.
„Marketing początkującego przedsiębiorcy” to książka, którą nie tylko warto przeczytać, ale zawsze mieć pod ręką, prowadząc działalność gospodarczą. Poradnik stanowi znakomite i całościowe wprowadzenie w tematykę marketingu.